vrijdag 8 juni 2018

Tijdschrift De Beeldenaar met de Spinoza-penning van Theo van der Nahmer op de cover staat op internet - #spinoza


Op 02-09-2014 had ik het blog "Theo van der Nahmer (1917 - 1989) had Spinoza-penning in een uur klaar." Om dat blog te kunnen maken, moest ik de jaargang van 1983 uit de bibliotheek van Maastricht ophalen. Inmiddels ontdekte ik dat de jaargangen van meer dan vijf jaar geleden door DeBeeldenaar als PDF op internet zijn geplaatst. Hoelang dat al het geval is weet ik niet, maar hier meld ik even dat dit ’t PDF is van ’t betreffende nummer.

Het tijdschrift De Beeldenaar jg. 1983 #4 met de Spinoza-penning van Theo van der Nahmer


Spinoza-penning van Theo van der Nahmer in de Collectie Nederland uit het Joods Historisch Museum (waar ze kennelijk niet weten wie de maker ervan was]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten