zondag 8 april 2018

Steven Nadler (Ed.), “Spinoza and Medieval Jewish Philosophy” verschijnt over 4 dagen in paperback! #spinoza



In vele blogs heb ik al eens verwezen naar hoofdstukken uit dit boek
Steven Nadler (Ed.), Spinoza and Medieval Jewish Philosophy. Cambridge / New York: Cambridge University Press, 2014 [cf. blog van 17-11-2014]
Het leek mij een buitengewoon boeiend en zeer leerrijk boek, maar ik vond de prijs iets te hoog en nam mij voor te wachten tot de paperback verscheen. Een paperback zou toch wel een keer van dit boek worden uitgebracht?
Tot mijn grote vreugde zie ik nu dat CUP laat weten “Publication planned for: April 2018” [£ 22.99]; Book depository vermeldt als verschijningsdatum: 12 Apr 2018 [€32,86].
Het houdt blijkbaar dezelfde cover als de hardback.
Dit geef ik hier graag door. 
Tevens wijs ik hier graag op een interessant informatief review van Derek Wall dat te vinden is op marxandphilosophy.org.uk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten