vrijdag 17 augustus 2018

Peter Riezebos' postzegel Go Dutch - Baruch Spinoza - #Spinoza


Op 15-12-2017 gaf Post.nl vier postzegelvellen uit van vier postzegels met afbeeldingen van Joost van den Vondel, Frans Hals, Michiel de Ruyter en Baruch Spinoza. Dat gebeurde bij gelegenheid van de expositie ‘Addicted to Life’ die vanaf 15 december t/m 13 januari 2018 in Amsterdam werd gehouden waarin twaalf nieuwe werken van de in Shanghai wonende en werkende kunstschilder Peter Riezebos werden getoond.



Peter Riezebos. Foto © Caro ter Ellen DTCT in Tubantia

1 opmerking:

  1. Hallo, verzamelaars,
    Ik ben al lange tijd op zoek naar een vel zegels van Peter Riezebos, specifiek het vel Baruch Spinoza.
    De andere 3 vellen heb ik. Wie helpt mij om mijn set compleet te maken? Of heb je 'de tip' waar/hoe ik dit vel kan vinden/kopen?
    b.v.d.
    groet,
    Corina
    Positieve reactie graag naar corina.de.boer@mensafonds.nl

    BeantwoordenVerwijderen