maandag 30 juli 2018

Ook een Spinoza-illustratie kan gevaarljk zijn - #Spinoza


Toen Google vandaag deze illustratie toonde, klikte ik door naar de site waar hij geplaatst was, een soort printerest: sociview geheten. Daar was door iemand twee dagen geleden deze tekening geplaatst met dit tekstje:

"NUOVE PROPOSTE presto in stampa! -La situazione si fatta...SPINOZA- Collezione uomo e non solo, per tutti gli appassionati di filosofia e doppi sensi/non-sense! Che cosa aspetti a prenotare la tua TdT-shirt, sicuramente unica e a tiratura limitata? Contattaci!!

Maar toen ik daarheen doorklikte om te zien wie wellicht de maker ervan was, liet mijn onvolprezen beveiligingsprogramma (Trend Micro Maximum Security) mij daar niet naartoe gaan en liet weten dat het "een verdachte zwendelwebsite" betrof. Wat daarmee precies bedoeld wordt, weet ik niet, maar ik blijf er dan van weg uiteraard. Enfin, de tekening [jpg] zelf kon ik wel binnenhalen, maar ik kan dus niet vertellen wie de maker ervan is. U bent gewaarschuwd voor de gevaarlijke omgeving waarin deze Spinoza-illustratie zich bevindt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten