zaterdag 7 oktober 2017

Sloveense dans-theater performance over Spinoza

Op 28 september 2017 had ik het blog: "Goce Smilevski: van roman, via toneelstuk en een performance en installatie, naar een dans-theater performance over Spinoza."
Van de uitvoering die gisteren plaatsvond is een korte video-impressie gemaakt van het
dansproject onder regie van de Sloveense Barbara Novakovič Kolenc. Ik haal dit hier binnen - kunt u uw Sloveens ophalen.
N.a.v. de reactie van Adèle Meijer, hier de link erheen voor als de video niet binnenkomt.
Wijziging 10 okt. 2017. Heb het binnenhalen van de video weer beëindigd, daar de video telkens automatisch start - werd irritant. Ik volsta met deze afbeelding waar ik een link naar die video achter plaats.



4 opmerkingen:

  1. Stan er is denk ik wat mis gegaan, want de video-impressie geeft "error loading media: file could not be played".

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vreemd, Adèle, bij mij komt de video steeds binnen en begint dan zelf te spelen.
    Wat er fout gaat, weet ik niet.
    De site geeft zelf geen mogelijkheid om de video te "embedden", dus dat heb ik via een omweg zelf gedaan. Zou dat dan alleen bij mij lukken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De link naar de video heb ik aan het blog toegevoegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helaas, zelfde bericht. Dank je wel voor de moeite.

    BeantwoordenVerwijderen